Biuletyn Informacji Publicznej

www.kielce.uw.gov.pl

Praca w ŚUW

Aktualnie znajdujesz się na:

Nabór na wolne stanowisko od inspektora do inspektora wojewódzkiego w Wydziale Skarbu Państwa i Przekształceń Własnościowych

Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach
Dyrektor Generalny

poszukuje kandydatów na stanowisko

od inspektora do inspektora wojewódzkiego w Wydziale Skarbu Państwa i Przekształceń Własnościowych

Liczba lub wymiar etatu: 1

Główne obowiązki:

  • prowadzenie postępowań administracyjnych oraz opracowywanie decyzji stwierdzających nabycie prawa użytkowania wieczystego gruntów oraz własności budynków, innych urządzeń i lokali przez państwowe osoby prawne, przedsiębiorstwa drogowe, państwowe instytucje kultury oraz PKP S.A., ZUS itd.
  • sporządzanie wniosków o wpis hipoteki zabezpieczający wierzytelności Skarbu Państwa z tytułu odpłatnego uwłaszczania państwowych osób prawnych
  • badanie ksiąg wieczystych.
  • prowadzenie postępowań administracyjnych oraz przygotowywanie decyzji w sprawach dotyczących stwierdzenia nabycia z mocy prawa z dniem 1 stycznia 1999 r. przez samorząd mienia Skarbu Państwa będącego we władaniu instytucji i państwowych jednostek organizacyjnych przejętych z tym dniem przez tę jednostkę samorządu terytorialnego,
  • prowadzenie postępowań administracyjnych oraz przygotowywanie decyzji (na wniosek zarządu powiatu) w sprawie przekazania powiatom mienia Skarbu Państwa oraz mienia Skarbu Państwa będącego we władaniu państwowych osób prawnych.
  • prowadzenie postępowań administracyjnych oraz przygotowywanie decyzji w sprawach stwierdzenia nabycia prawa własności przez uczelnie publiczne

Wykształcenie: wyższe geodezyjne lub prawnicze

Wymagania konieczne:

  • znajomość kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu cywilnego (w zakresie obrotu nieruchomościami, prawa własności i innych praw rzeczowych), przepisów o księgach wieczystych i hipotece, ustawy o gospodarce nieruchomościami, przepisów ustawy przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną, ustaw dotyczących uwłaszczania mieniem Skarbu Państwa państwowych osób prawnych, geodezji i kartografii, oraz ewidencji gruntów i budynków, zamówień publicznych,
  • umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawa oraz poprawne redagowanie pism i projektów decyzji,
  • znajomość obsługi komputera (Word, Excel),
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.

Wymagania pożądane:

  • doświadczenie zawodowe w administracji,

Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • kopia pierwszych trzech stron dowodu osobistego lub kopia nowego dowodu osobistego albo oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
  • kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  • oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
  • oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  • życiorys i list motywacyjny.

Kopie innych dokumentów i oświadczenia:

  • kopie świadectw pracy,

Dokumenty należy składać w terminie do dnia 19 kwietnia 2006 roku osobiście w Biurze Obsługi Klienta Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kielcach lub pocztą pod adresem:

Świętokrzyski Urząd Wojewódzki
Al. IX Wieków Kielc 3
25 – 516 Kielce

Inne informacje:

Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej. Nadesłanych dokumentów nie odsyłamy. Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie po upływie 2 tygodni od zakończenia procedury rekrutacji.

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (0 prefiks 41) 342 – 18 – 00.

Metryka strony

Data publikacji : 01.04.2006
Obowiązuje od : 19.04.2006
Obowiązuje do : 19.04.2006
Data wytworzenia : 01.04.2006
Rejestr zmian
Wytwarzający / odpowiadający:
Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach
Osoba publikująca: Redaktor BIP
Autor : Redaktor BIP