Nabór na wolne stanowisko od inspektora do inspektora wojewódzkiego w Wydziale Skarbu Państwa i Przekształceń Własnościowych
Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach
Dyrektor Generalny
poszukuje kandydatów na stanowisko
od inspektora do inspektora wojewódzkiego w Wydziale Skarbu Państwa i Przekształceń Własnościowych
Liczba lub wymiar etatu: 1
Główne obowiązki:
- prowadzenie postępowań administracyjnych oraz opracowywanie decyzji stwierdzających nabycie prawa użytkowania wieczystego gruntów oraz własności budynków, innych urządzeń i lokali przez państwowe osoby prawne, przedsiębiorstwa drogowe, państwowe instytucje kultury oraz PKP S.A., ZUS itd.
- sporządzanie wniosków o wpis hipoteki zabezpieczający wierzytelności Skarbu Państwa z tytułu odpłatnego uwłaszczania państwowych osób prawnych
- badanie ksiąg wieczystych.
- prowadzenie postępowań administracyjnych oraz przygotowywanie decyzji w sprawach dotyczących stwierdzenia nabycia z mocy prawa z dniem 1 stycznia 1999 r. przez samorząd mienia Skarbu Państwa będącego we władaniu instytucji i państwowych jednostek organizacyjnych przejętych z tym dniem przez tę jednostkę samorządu terytorialnego,
- prowadzenie postępowań administracyjnych oraz przygotowywanie decyzji (na wniosek zarządu powiatu) w sprawie przekazania powiatom mienia Skarbu Państwa oraz mienia Skarbu Państwa będącego we władaniu państwowych osób prawnych.
- prowadzenie postępowań administracyjnych oraz przygotowywanie decyzji w sprawach stwierdzenia nabycia prawa własności przez uczelnie publiczne
Wykształcenie: wyższe geodezyjne lub prawnicze
Wymagania konieczne:
- znajomość kodeksu postępowania administracyjnego, kodeksu cywilnego (w zakresie obrotu nieruchomościami, prawa własności i innych praw rzeczowych), przepisów o księgach wieczystych i hipotece, ustawy o gospodarce nieruchomościami, przepisów ustawy przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną, ustaw dotyczących uwłaszczania mieniem Skarbu Państwa państwowych osób prawnych, geodezji i kartografii, oraz ewidencji gruntów i budynków, zamówień publicznych,
- umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawa oraz poprawne redagowanie pism i projektów decyzji,
- znajomość obsługi komputera (Word, Excel),
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
Wymagania pożądane:
- doświadczenie zawodowe w administracji,
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- kopia pierwszych trzech stron dowodu osobistego lub kopia nowego dowodu osobistego albo oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
- kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
- życiorys i list motywacyjny.
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
- kopie świadectw pracy,
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 19 kwietnia 2006 roku osobiście w Biurze Obsługi Klienta Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kielcach lub pocztą pod adresem:
Świętokrzyski Urząd Wojewódzki
Al. IX Wieków Kielc 3
25 – 516 Kielce
Inne informacje:
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej. Nadesłanych dokumentów nie odsyłamy. Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie po upływie 2 tygodni od zakończenia procedury rekrutacji.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (0 prefiks 41) 342 – 18 – 00.
Pliki do pobrania
Metryka strony
Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach