Informacja o sposobach przyjmowania zgłoszeń
Informacja o sposobach przyjmowania zgłoszeń
Sygnalistami mogą być: pracownicy ŚUW w Kielcach, emeryci, renciści - byli pracownicy ŚUW w Kielcach, osoby związane umową z ŚUW w Kielcach, kandydaci do pracy w ŚUW w Kielcach, stażyści, praktykanci.
1. Zgłoszenia nieprawidłowości mogą być przekazywane przez sygnalistów jedynie za pośrednictwem dedykowanych im poufnych kanałów:
1) w formie listownej do Zastępcy przewodniczącego Komisji ds. naruszeń:
Zastępca przewodniczącego Zespołu ds. obsługi zgłoszeń naruszeń prawa
Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach
al. IX Wieków Kielc 3
25-516 Kielce
koniecznie z dopiskiem - zgłoszenie sygnalisty "do rąk własnych"
2) telefonicznie pod nr tel.: 728-442-774,
3) osobiście poprzez spotkanie z zastępcą przewodniczącego Zespołu ds. obsługi zgłoszeń naruszeń prawa, po uprzednim umówieniu spotkania w jeden z ww. sposobów.
2. Zgłoszenie, niezależnie od wyboru sposobu zgłoszenia, musi zawierać informacje takie jak:
1) dane dotyczące osoby zgłaszającej (imię i nazwisko, miejsce pracy, stanowisko), w tym dane kontaktowe,
2) datę i miejsce sporządzenia,
3) dane osoby/osób, które dopuściły się nieprawidłowości będących przedmiotem zgłoszenia,
4) opis nieprawidłowości wraz z okolicznościami ich zajścia oraz datami,
5) wskazanie przez zgłaszającego wszelkich dowodów i informacji, jakimi dysponuje, które mogą okazać się pomocne w procesie rozpatrywania zgłoszenia.
Zgłoszenia anonimowe pozostawia się bez rozpatrzenia z zastrzeżeniem §11 ust.3 Zarządzenia.
Pliki do pobrania
Metryka strony
Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach