Biuletyn Informacji Publicznej

www.kielce.uw.gov.pl

Zamówienia publiczne

Aktualnie znajdujesz się na:

Informacja

Strona znajduje się w archiwum.

Inwentaryzacje przyrodnicze gmin: Nagłowice, Oksa

Przetarg nieograniczony
Rozstrzygnięty
Termin składania ofert: 26.03.2008

Wojewoda Świętokrzyski
Al. IX Wieków Kielc 3, 25 -516 Kielce,
ogłasza przetarg nieograniczony na wykonanie
Inwentaryzacji przyrodniczych gmin: Nagłowice, Oksa

Dzień zamieszczenia Ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych – 5.03.3008r
Dzień wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia - 5.03.2008r.

Strona internetowa, na której będzie zamieszczona specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kielce.uw.gov.pl

Wspólny Słownik Zamówień (CPV) - 74273000 Usługi badania wierzchniej warstwy gleby.
PKWiU 92.53.12-00.00 „Usługi związane z obszarami naturalnymi i obiektami chronionej przyrody".
Lokalizacja obszaru opracowań: województwo świętokrzyskie, powiat jędrzejowski, gmina Oksa, gmina Nagłowice.

Opracowanie winno zawierać:
I Część tekstową, w tym:
1. Charakterystyka terenu: położenie i granice, budowa geologiczna, sieć hydrograficzna, klimat, waloryzacja: gleb, lasów.
2. Waloryzacja szaty roślinnej z inwentaryzacją: flora roślin naczyniowych, w tym: gatunki chronione, rzadkie i zagrożone, charakterystyka naturalnych i półnaturalnych zbiorowisk i zespołów roślinnych, wykaz obiektów i obszarów chronionych oraz wykaz i charakterystyka obiektów i obszarów proponowanych do ochrony.
3. Inwentaryzacja wybranych grup zwierząt, w tym: gatunków chronionych, rzadkich, zagrożonych: ryby, płazy, gady, ptaki, ssaki, owady, w tym: motyle, ważki, chrząszcze, mięczaki oraz wskazanie obszarów proponowanych do ochrony.
II Syntezę ( części tekstowej)
III Mapy w skali 1: 25 000 - obrazujące występowanie w granicach gminy siedlisk, gatunków roślin i zwierząt.

Opracowania należy wykonać w 2 egzemplarzach.
Inwentaryzacja każdej z gmin winna stanowić odrębne opracowanie.
Dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych, które zawierać będą ceny wykonania jednej inwentaryzacji.
Zastrzega się możliwość wyboru dwóch Wykonawców, co wynika z rozpatrywania ofert dla każdej inwentaryzacji gminy (części zamówienia) oddzielnie.
Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych.

Nieprzekraczalny wymagany termin wykonania zamówienia - 31 października 2008r.
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z dnia 20 listopada 2007 r. Dz.U. Nr 223, poz. 1655).
W celu potwierdzenia spełnienia tych warunków należy przedłożyć: 
- podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych(oryginał), 
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), 
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę).

Zamawiający wymaga od Wykonawców:
1. Zapewnienia nadzoru naukowego przy realizacji zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku należy przedłożyć wypełnione i podpisane przez Wykonawcę oświadczenie (oryginał). Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca zapewni nadzór naukowy osoby z tytułem naukowym profesora (zgodnie z ustawą z 14 marca 2003 o stopniach naukowych i tytule naukowym oraz stopniach i tytule w zakresie sztuki (Dz.U. 2003 nr 65 poz. 595 z późn. zm) lub która jest zatrudniona na stanowisku profesora zgodnie z ustawą Prawo o szkolnictwie wyższym z dnia 27 lipca 2005 r. (Dz.U. Nr 164, poz. 1365 z późn. zm.), ze specjalizacją z dziedziny nauk przyrodniczych
2. Doświadczenia zawodowego w zakresie wykonywania waloryzacji przyrodniczych lub opracowań, których częścią składową była inwentaryzacja przyrodnicza terenu np. inwentaryzacja przyrodnicza gminy, doliny rzecznej, określonego terenu np. park krajobrazowy lub opracowania fizjograficznego, którego częścią składową była waloryzacja. Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę druku „Doświadczenie zawodowe"(oryginał) stanowiącego wykaz wykonanych tego typu prac, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z określeniem odbiorcy oraz daty wykonania.
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże co najmniej 1 opracowanie w w/w zakresie wraz z dokumentem potwierdzającym należyte wykonanie(oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę).

Kryteria wyboru ofert i ich znaczenie: cena 100%.
Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, w pokoju 425 - sekretariat Wydziału Środowiska i Rolnictwa Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego Al. IX. Wieków Kielc 3, budynek C II - w godzinach pracy Urzędu 7.30.-15.30, w terminie do dnia 26 marca 2008r. do godz. 10.00.
Oferty, które wpłyną do siedziby Zamawiającego po wyznaczonym terminie zostaną zwrócone bez otwierania.
Otwarcie ofert nastąpi dnia 26 marca 2008r. o godzinie 12.00 w siedzibie Zamawiającego - pokój 425 bud. CII.
Termin związania z ofertą - 30 dni.
Wadium nie jest wymagane.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów oraz zastosowania aukcji elektronicznej.

SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA NA WYKONANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO
Inwentaryzacji przyrodniczych gmin: Nagłowice, Oksa

Dzień wszczęcia postępowania o udzielenia zamówienia - 5.03.2008r.

1. Zamawiający: Wojewoda Świętokrzyski Al. IX Wieków Kielc 3 25-516 Kielce
2. Opis przedmiotu zamówienia: województwo świętokrzyskie, powiat jędrzejowski, gmina Oksa, gmina Nagłowice.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV) - 74273000 Usługi badania wierzchniej warstwy gleby PKWiU 92.53.12-00.00 „Usługi związane z obszarami naturalnymi i obiektami chronionej przyrody".
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji.
3. Zamawiający nie przewiduje zlecenia zamówień uzupełniających.
4. Nieprzekraczalny wymagany termin wykonania zamówienia - 31 października 2008r.
5. Opis warunków, które powinien spełnić Wykonawca oraz sposób dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z dnia 20 listopada 2007 r. Dz.U. Nr 223, poz. 1655).
W celu potwierdzenia spełnienia tych warunków należy przedłożyć: 
- podpisane oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (oryginał), 
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), 
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę).
Zamawiający wymaga od Wykonawców:
1). Zapewnienia nadzoru naukowego przy realizacji zamówienia. W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku należy przedłożyć wypełnione i podpisane przez Wykonawcę oświadczenie(oryginał). Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca zapewni nadzór naukowy osoby z tytułem naukowym profesora (zgodnie z ustawą z 14 marca 2003 o stopniach naukowych i tytule naukowym oraz stopniach i tytule w zakresie sztuki (Dz.U. 2003 nr 65 poz. 595 z późn. zm) lub która jest zatrudniona na stanowisku profesora zgodnie z ustawą Prawo o szkolnictwie wyższym z dnia 27 lipca 2005 r. (Dz.U. Nr 164, poz. 1365 z późn. zm.), ze specjalizacją z dziedziny nauk przyrodniczych
2). Doświadczenia zawodowego w zakresie wykonywania waloryzacji przyrodniczych lub opracowań, których częścią składową była inwentaryzacja przyrodnicza terenu np. inwentaryzacja przyrodnicza gminy, doliny rzecznej, określonego terenu np. park krajobrazowy lub opracowania fizjograficznego, którego częścią składową była waloryzacja. Ocena spełnienia tego warunku dokonana zostanie na podstawie wypełnionego przez Wykonawcę druku „Doświadczenie zawodowe" (oryginał) stanowiącego wykaz wykonanych tego typu prac, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z określeniem odbiorcy oraz daty wykonania. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże co najmniej 1 opracowanie w w/w zakresie wraz z dokumentem potwierdzającym należyte wykonanie (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem).

6. Wymagane dokumenty: 
- oferta zgodnie z treścią specyfikacji (wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji) - oryginał, 
- podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzór stanowi załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji)- oryginał, 
- druk „Doświadczenie zawodowe" (wzór stanowi załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji) - oryginał, 
- podpisane oświadczenie o zapewnieniu nadzoru naukowego (załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji) - oryginał,
- aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę), 
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę).

7. Zamawiający nie przewiduje zorganizowania zebrania informacyjnego Wykonawców. Pytania i prośby o wyjaśnienia mogą być przesyłane faxem, pod warunkiem potwierdzenia ich pismem wysłanym na adres Zamawiającego.
8. Zamawiający będzie porozumiewał się z Wykonawcami pisemnie, drogą pocztową. Wykonawcy są zobowiązani przekazywać Zamawiającemu oryginalne oświadczenia. Dopuszcza się możliwość przekazywania dokumentów w formie kopii potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem.
9. Pracownikami upoważnionym do kontaktów z Wykonawcami są: Jarosław Pajdak - Wojewódzki Konserwator Przyrody Tel. (41) 342 -19-06 Magdalena Wołoszyn - st. inspektor Tel. (41) 342-17-84 Wydział Środowiska i Rolnictwa Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach Al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce fax. (41) 342-12-77.
10. Wadium nie jest wymagane.
11. Wykonawcy biorący udział w przetargu będą związani ofertą przez 30 dni.
12. Opis sposobu przygotowania oferty: 
- treść oferty musi odpowiadać treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia (wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji), 
- oferta powinna być sporządzona w języku polskim, w sposób czytelny i podpisana zgodnie z zasadami reprezentacji Wykonawcy,  każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę,
- nie dopuszcza się składania oferty wariantowej, 
- do oferty należy dołączyć podpisane dokumenty, o których mowa w punkcie 6 niniejszej specyfikacji, 
- oferta wraz z załącznikami powinna być umieszczona w zamkniętej kopercie zaadresowanej na Wydział Środowiska i Rolnictwa Świętokrzyski Urząd Wojewódzki Al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce oraz posiadać oznaczenie „Oferta przetargowa na inwentaryzację przyrodniczą - nie otwierać przed godz. 12.00 26 marca 2008r.".

13. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego: Wydział Środowiska i Rolnictwa Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach, 25-516 Kielce, Al. IX Wieków Kielc 3, budynek CII, IV piętro, pokój 425 (sekretariat Wydziału Środowiska i Rolnictwa), w terminie do 26 marca 2008r. do godz. 10.00. Oferty, które wpłyną do siedziby Zamawiającego po wyznaczonym terminie zostaną zwrócone bez otwierania.
14. Otwarcie ofert nastąpi dnia 26 marca 2008r. o godz. 12.00 w pokoju 425. Otwarcie ofert odbędzie się w części jawnej posiedzenia Komisji.
15. W ofercie powinny być podane ceny ryczałtowe, z rozbiciem na kwotę netto oraz brutto, z wyodrębnieniem wartości podatku VAT. Podane ceny mają obejmować wszystkie koszty związane ze sporządzeniem każdego opracowania i winny być wyrażone w PLN.
16. Wszelkie koszty związane z przygotowaniem oraz dostarczeniem oferty ponosi Wykonawca.
17. Inwentaryzacja każdej z gmin winna stanowić odrębne opracowanie.
18. Dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych, które zawierać będą ceny wykonania jednej inwentaryzacji.
19. Zastrzega się możliwość wyboru dwóch Wykonawców, co wynika z rozpatrywania ofert dla każdej inwentaryzacji gminy (części zamówienia) oddzielnie.
20. Opis kryteriów wyboru oferty: Cena usługi (brutto) - 100% Umowa na wykonanie inwentaryzacji gminy zostanie spisana z Wykonawcą, który złożył ofertę niepodlegającą odrzuceniu, z najniższą ceną.
21. Przedmiot zamówienia ma być współfinansowany ze środków zewnętrznych. W przypadku zaistnienia sytuacji, że łączny koszt opracowań będzie wyższy aniżeli zarezerwowane na ten cel środki, lub jeżeli wnioskowana dotacja nie zostanie przyznana. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji ze zlecenia części zamówienia (inwentaryzacji jednej z gmin). Do realizacji zostanie wybrane to opracowanie, dla którego najniższa cena zaoferowana przez Wykonawcę, będzie wielkością maksymalnie zbliżoną i jednocześnie nieprzekraczającą kwoty zarezerwowanej na ten cel. Wykonawcom nie będą przysługiwać z tego tytułu żadne roszczenia względem Zamawiającego.
22. Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa na warunkach ujętych w ofercie przetargowej. Umowa zostanie podpisana w terminie nie krótszym niż 7 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze oferty (projekt umowy stanowi załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji).
23. Zamawiający nie przewiduje zastosowania aukcji elektronicznej.
24. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
25. Wykonawcy zobowiązani są do wskazania w ofercie części opracowania, której wykonanie powierzą podwykonawcom.
26. Wykonawcom biorącym udział w postępowaniu przysługuje prawo składania protestów.

ZAŁĄCZNIKI

Metryka strony

Data publikacji : 26.03.2008
Data wytworzenia : 26.03.2008
Rejestr zmian
Wytwarzający / odpowiadający:
Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach
Osoba publikująca: Redaktor BIP
Autor : Redaktor BIP