Kontrola prawidłowości wykorzystania dotacji celowej udzielonej przez Wojewodę Świętokrzyskiego na realizację zadania dofinansowanego z rządowego programu „Razem bezpieczniej im. Władysława Stasiaka na lata 2018 -2020”, pn. „Bezpieczeństwo pieszych w obrębie obiektów użyteczności publicznej w miejscowości Gadka”
Urząd Gminy Mirzec
Podmiot kontrolujący: Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
Data kontroli: 16.11.2021
Zakres kontroli:
- Kontrola prawidłowości wykorzystania dotacji celowej udzielonej przez Wojewodę Świętokrzyskiego na realizację zadania dofinansowanego z rządowego programu „Razem bezpieczniej im. Władysława Stasiaka na lata 2018 -2020”, pn. „Bezpieczeństwo pieszych w obrębie obiektów użyteczności publicznej w miejscowości Gadka”.
Okres objęty kontrolą:
- od 15 września 2020 r. do 31 grudnia 2020 r.
Pliki do pobrania
-
Sprawozdanie z kontroli
722.05 KBData publikacji : 06.12.2021 09:00
Metryka strony
Data publikacji : 06.12.2021
Data wytworzenia : 06.12.2021
Rejestr zmian
Wytwarzający / odpowiadający:
Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach
Osoba publikująca: Mieczysław SzymańskiŚwiętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach
Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego