Kontrola sprawdzająca prawidłowość wykorzystania dotacji z rezerwy ogólnej budżetu państwa cz. 85 poz. 45 na dofinasowanie w 2023 roku zakupu inwestycyjnego pn.: „Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego o napędzie 4x4 z wyposażeniem do ratownictwa technicznego”
Urząd Gminy w Fałkowie
Podmiot kontrolujący: Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego
Data kontroli: 26.03.2024
Zakres kontroli i okres objęty kontrolą:
Przedmiotem kontroli była prawidłowość wykorzystania dotacji celowej przekazanej z budżetu państwa na dofinansowanie w 2023 roku zakupu inwestycyjnego pn.: „Zakup lekkiego samochodu ratowniczo-gaśniczego o napędzie 4x4 z wyposażeniem do ratownictwa technicznego”, na podstawie umowy dotacji nr BiZK.IV.644.7.2023 z dnia 8 sierpnia 2023 r. zawartej pomiędzy Wojewodą Świętokrzyskim a Gminą Fałków.
Pliki do pobrania
-
Sprawozdanie pokontrolne
1.09 MBData publikacji : 05.04.2024 09:00Data modyfikacji : 26.03.2025 09:46
Metryka strony
Data publikacji : 05.04.2024
Data wytworzenia : 05.04.2024
Data modyfikacji : 26.03.2025
Rejestr zmian
Wytwarzający / odpowiadający:
Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach
Osoba publikująca: Mieczysław SzymańskiŚwiętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach
Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego