Kontrola problemowa w Urzędzie Gminy Tarłów
Urząd Gminy Tarłów
Zakres kontroli i okres objęty kontrolą:
1. organizacja przyjmowania oraz sposób i terminowość rozpatrywania i załatwiania przez organy gminy skarg i wniosków w okresie 2012-2014 r.,
2. stosowanie przez Wójta Gminy ustawowej procedury przy wydawaniu zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych oraz decyzji potwierdzających wygaśnięcie zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych w okresie 2013-2014 r.,
3. sposób prowadzenia rejestru działalności regulowanej, o którym mowa w art. 9 b ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz dokonywania w nim wpisów w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości w okresie 2012-2014 r.,
4. stosowanie ustawowej procedury przy udzielaniu, odmowie wydania oraz cofania zezwoleń na prowadzenie przez przedsiębiorców zezwoleń na prowadzenie działalności określonej w art. 7 ust. 1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach – 2012-2014r.
Pliki do pobrania
-
Wystąpienie pokontrolne
195.33 KBData publikacji : 03.07.2014 14:00
Metryka strony
Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach