Nabór na wolne stanowisko inspektora w Biurze Zarządzania Funduszami Europejskimi
Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach
Dyrektor Generalny 
poszukuje kandydatów na stanowisko
inspektora w Biurze Zarządzania Funduszami Europejskimi
Liczba lub wymiar etatu: 1
Główne obowiązki:
- Koordynowanie pracy sekretariatu oraz obsługa administracyjna Biura,
 - Załatwienie spraw związanych ze szkoleniem pracowników Biura,
 - Monitorowanie we współpracy ze wszystkimi komórkami Biura zagrożeń związanych z identyfikacją i ocena ryzyka zagrażającego realizacji poszczególnych zadań i celów zamieszczonych w Rocznych Programach i regulaminie Urzędu,
 - Opracowywanie i przekazywanie (także siecią komputerową) informacji, analiz, ocen i opinii w sprawach dotyczących zakresu działania Biura,
 - Współpraca z Archiwum Zakładowym w zakresie archiwizowania akt Biura.
 
Wykształcenie: wyższe, preferowane: zarządzanie, administracja, nauki społeczne lub ekonomia.
Wymagania konieczne:
- znajomość ustawy służbie cywilnej, ustawy o administracji rządowej w województwie, ustawy prawo zamówień publicznych,
 - znajomość rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie instrukcji kancelaryjnej dla zespolonej administracji rządowej w województwie,
 - umiejętność opracowywania raportów, analiz i sprawozdań,
 - co najmniej roczne doświadczenie w administracji publicznej,
 - bardzo dobra znajomość programu WORD, Excel i Internetu.
 
Wymagania pożądane:
- znajomość zagadnień z zakresu pozyskiwania i wdrażania funduszy strukturalnych,
 - znajomość języka angielskiego lub francuskiego,
 - umiejętność organizacji pracy własnej,
 - umiejętność analitycznego myślenia,
 - komunikatywność,
 - umiejętność pracy w zespole.
 
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- kopia pierwszych trzech stron dowodu osobistego lub kopia nowego dowodu osobistego albo oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego,
 - kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
 - oświadczenia kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych i o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
 - oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
 - życiorys i list motywacyjny.
 
Kopie innych dokumentów i oświadczenia:
- kopie świadectw pracy,
 - kopie certyfikatów językowych.
 
Dokumenty należy składać w terminie do dnia 19 kwietnia 2006 roku osobiście w Biurze Obsługi Klienta Świętokrzyskiego Urzędu Wojewódzkiego w Kielcach lub pocztą pod adresem:
Świętokrzyski Urząd Wojewódzki
Al. IX Wieków Kielc 3
25 – 516 Kielce
Inne informacje:
Kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni o terminie rozmowy wstępnej. Nadesłanych dokumentów nie odsyłamy. Oferty odrzucone zostaną zniszczone komisyjnie po upływie 2 tygodni od zakończenia procedury rekrutacji.
Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (0 prefiks 41) 342 – 18 – 00.
Pliki do pobrania
Metryka strony
Świętokrzyski Urząd Wojewódzki w Kielcach